Logo Logo Logo Logo Logo

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Administrowanie nieruchomością zabudowaną budynkiem administracyjno-biurowym przy ul. Orła Białego 22 w Kostrzynie nad Odrą.



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 

Administrowanie nieruchomością zabudowaną budynkiem administracyjno-biurowym
przy ul. Orła Białego 22 w Kostrzynie nad Odrą. 

DO ZAMÓWIENIA NIE STOSUJE SIĘ PRZEPISÓW USTAWY Z DNIA 11 WRZEŚNIA 2019 R. – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 9)

I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA, ADRES I OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW

Nazwa: KOSTRZYŃSKO-SŁUBICKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA S.A.

Adres pocztowy: UL. ORŁA BIAŁEGO 22 66-470 KOSTRZYN NAD ODRĄ

Miejscowość: KOSTRZYN NAD ODRA

Kod pocztowy: 66-470

Województwo: LUBUSKIE

Tel.: 95 721 98 34/ 660 527 089

Fax: 95 752 41 67

Osoba upoważniona do kontaktów:

Aleksandra Barszczak

E-mail:

barszczak@kssse.pl

Adres internetowy: www.kssse.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

osoba prawna

II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Administrowanie nieruchomością zabudowaną budynkiem administracyjno-biurowym przy ul. Orła Białego 22 w Kostrzynie nad Odrą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane                      

Dostawy                                  

Usługi                X   

II.1.3) Ogłoszenie nie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kod CVP 70330000-3 Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi administrowania nieruchomością zabudowaną budynkiem biurowym, o powierzchni użytkowej 877 m² oraz budynkiem garażowym, o powierzchni użytkowej 47,80 m2, położoną w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Orła Białego 22, oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 794/2 o powierzchni 0,2196 ha.

W ramach usługi administrowania należy uwzględnić wykonywanie następujących prac:

  1. Konserwacja instalacji w budynku, w szczególności instalacji centralnego ogrzewania w sezonie jesienno-zimowym. Należy przez to rozumieć uruchomienie ogrzewania w budynku oraz odpowietrzenie grzejników,
  2. Utrzymanie w należytym stanie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku biurowym,
  3. Konserwacja oświetlenia w budynku oraz przyległym parkingu,
  4. Utrzymanie w należytym stanie technicznym systemu nawadniania marki Hunter, w tym konserwacja
    i stany nadzór techniczny w okresie kwiecień-październik,
  5. Utrzymanie w należytym stanie bramy wjazdowej, bramek oraz ogrodzenia posesji, w tym przeglądy
    i regulacja bramy wjazdowej w 1 raz na pół roku,
  6. 6.      Czyszczenie rynien w budynku biurowym, zespołu garaży i wiatach garażowych przynależnych do budynku w listopadzie,
  7. Drobnych naprawy niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania budynku, montażu drobnych elementów, przenoszenia i napraw mebli,
  8. Czyszczenie odwodnienia liniowego na parkingu przed budynkiem biurowym w kwietniu i listopadzie,
  9. Prowadzenie książki obiektu budowlanego,
  10. Organizowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów wynikających w ustawy prawo budowalne:

a. Badanie i przegląd hydrantów p.poż – 1 raz w roku,
b. Kontrola przewodów wentylacyjnych – 1 raz w roku,
c. Okresowa kontrola obiektu budowalnego,
d. Okresowa kontrola obiektu budowalnego – kontrola pięcioletnia,
e. Pomiar i badanie instalacji elektrycznej – 1 raz na pięć lat,

 

11.   Nadzór i pomiar czynników szkodliwych dla zdrowia,
12.   Prowadzenie rejestru wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych.

 

 

II.1.5) Okres, w który realizowane będzie zamówienie

Od 01 stycznia 2025 r. maksymalnie do 31 grudnia 2026 r.

III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg/ inne                         

Zapytanie ofertowe              X

Negocjacje                     

IV: KRYTERIA I WYMAGANIA

IV.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Podmiot gospodarczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

Cena – 80%,

Doświadczenie – 20% - przedłożenie referencji lub innych dokumentów poświadczających posiadane doświadczenie

V: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

V.1) ZAMÓWIENIE NIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ

V.2) MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: Sekretariat K-S SSE S.A. do dnia 16 grudnia 2024 r. do godziny 10:00

V.3) INFORMACJE DODATKOWE (dot. przetargów i zapytań ofertowych):

  1. Oferta winna być złożona w formie pisemnej i podpisana zgodnie z zasada reprezentacji.
  2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  4. Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. zastrzega sobie prawo zmiany warunków zamówienia oraz prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyn.

 

V 4) NEGOCJACJE/AUKCJE ELEKTRONICZNE

Dopuszcza się  przeprowadzenie negocjacji lub aukcji elektronicznej z wybranymi oferentami na zasadach:

V.5) DATA ZAMIESZCZENIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 29 listopada 2024 r.


ZAŁĄCZNIKI