OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty remontowe nawierzchni drogi na terenie podstrefy Nowa Sól Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. w Kostrzynie nad Odrą, Nowa Sól dz. Nr 9/6 obręb 6



 

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty remontowe nawierzchni drogi na terenie podstrefy Nowa Sól Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. w Kostrzynie nad Odrą, Nowa Sól dz. Nr 9/6 obręb 6

DO ZAMÓWIENIA NIE STOSUJE SIĘ PRZEPISÓW USTAWY Z DNIA 11 WRZEŚNIA 2019 R. – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 9)

I: zamawiający

I.1) NAZWA, ADRES I OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW

Nazwa: KOSTRZYŃSKO-SŁUBICKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA S.A.

Adres pocztowy: UL. ORŁA BIAŁEGO 22 66-470 KOSTRZYN NAD ODRĄ

Miejscowość: KOSTRZYN NAD ODRA

Kod pocztowy: 66-470

Województwo: LUBUSKIE

Tel.: 95 721 98 00

Fax: 95 752 41 67

Osoba upoważniona do kontaktów:

 

E-mail: Wojciech Wasielak ; wasielak@kssse.pl

Adres internetowy: www.kssse.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

osoba prawna

II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Roboty remontowe nawierzchni drogi na terenie podstrefy Nowa Sól Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. w Kostrzynie nad Odrą, Nowa Sól dz. Nr 9/6 obręb 6

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane                       

Dostawy                                  

Usługi                                   

II.1.3) Ogłoszenie nie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia są m.in.:

CPV 45233142-6 roboty remontowe nawierzchni – roboty rozbiórkowe i demontażowe nawierzchni, roboty  układania wyrównania i nawierzchni drogowej itd.,

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

- wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni o grubosci średnio 7cm o powierzchni około 2000 m2

- wykonanie oczyszczenia i skropienia warstw konstrukcyjnych

- ułożenie wyrównania z betonu asfaltowego AC16W grubości średnio 3 cm o powierzchni około 2000 m2

- ułożenie warstwy ścieralnej z SMA grubości średnio 4 cm o powierzchni około 2000m2

- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego  przejścia dla pieszych i linii

- pozostałe roboty ujęte w SST tj.: obsługa geodezyjna, wykonanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu, wykonanie inspekcji telewizyjnej kanału KD300 itp.

 

II.1.5) Okres, w który realizowane będzie zamówienie

data rozpoczęcia 16.09.2024 lub zakończenia 31.10.2024

III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg/ inne                         

Zapytanie ofertowe              

Negocjacje                     

IV: KRYTERIA I WYMAGANIA

IV.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)  kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

2)  sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia;

      3)  zdolności technicznej lub zawodowej poprzez wykazanie Zamawiającemu:

a) wykonanie co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych o charakterze remontowym o wartości nie niższej niż 300.000 zł wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość według kursu NBP dla zamówień publicznych.

b) dysponowanie, co najmniej po jednej osobie uprawnionej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2016 r. poz. 290) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. kierownika:

- budowy o specjalności: budowa dróg  lub równoważnej,

posiadające minimum 5-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub robót dla danej specjalności, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik do SIWZ.
  2. Zamawiający zbada prawidłowość każdego wymaganego dokumentu/oświadczenia, a także czy wymagany dokument/oświadczenie potwierdza spełnianie warunku lub brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych przez Wykonawcę zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
  3. W rozdziale IX siwz dotyczącym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający szczegółowo wskazuje, jakich oświadczeń lub dokumentów żąda od Wykonawcy.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, pod warunkiem przedłożenia oświadczenia o udostępnieniu zasobów przez podmiot trzeci na rzecz Wykonawcy (załącznik nr 5 do siwz).

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

  • Cena oferty – 60% – oferta z najniższa ceną za wykonanie zamówienia
  • Dysponowanie potencjałem technicznym, osobowym oraz doświadczeniem  – 40%

V: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

V.1) ZAMÓWIENIE NIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ

V.2) MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT (data; godzina)    Sekretariat K-SSSE S.A. , 05.09.2024r. do godziny 11.00

 

V.3) INFORMACJE DODATKOWE (dot. przetargów i zapytań ofertowych):

  1. Oferta winna być złożona w formie pisemnej i podpisana zgodnie z zasada reprezentacji.
  2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  4. Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. zastrzega sobie prawo zmiany warunków zamówienia oraz prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyn.

 

V 4) NEGOCJACJE/AUKCJE ELEKTRONICZNE

Dopuszcza się  przeprowadzenie negocjacji lub aukcji elektronicznej z wybranymi oferentami na zasadach:

 

V.5) DATA ZAMIESZCZENIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

19.08.2024

Załączniki