OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty remontowe nawierzchni drogi na terenie podstrefy Nowa Sól Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. w Kostrzynie nad Odrą, Nowa Sól dz. Nr 9/6 obręb 6
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty remontowe nawierzchni drogi na terenie podstrefy Nowa Sól Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. w Kostrzynie nad Odrą, Nowa Sól dz. Nr 9/6 obręb 6
DO ZAMÓWIENIA NIE STOSUJE SIĘ PRZEPISÓW USTAWY Z DNIA 11 WRZEŚNIA 2019 R. – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 9)
I: zamawiający
I.1) NAZWA, ADRES I OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW
Nazwa: KOSTRZYŃSKO-SŁUBICKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA S.A. |
||
Adres pocztowy: UL. ORŁA BIAŁEGO 22 66-470 KOSTRZYN NAD ODRĄ |
||
Miejscowość: KOSTRZYN NAD ODRA |
Kod pocztowy: 66-470 |
Województwo: LUBUSKIE |
Tel.: 95 721 98 00 |
Fax: 95 752 41 67 |
|
Osoba upoważniona do kontaktów:
|
E-mail: Wojciech Wasielak ; wasielak@kssse.pl |
|
Adres internetowy: www.kssse.pl |
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
osoba prawna |
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Roboty remontowe nawierzchni drogi na terenie podstrefy Nowa Sól Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. w Kostrzynie nad Odrą, Nowa Sól dz. Nr 9/6 obręb 6 |
||
II.1.2) Rodzaj zamówienia |
||
Roboty budowlane |
Dostawy |
Usługi |
II.1.3) Ogłoszenie nie dotyczy zamówienia publicznego |
||
II.1.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia są m.in.: CPV 45233142-6 roboty remontowe nawierzchni – roboty rozbiórkowe i demontażowe nawierzchni, roboty układania wyrównania i nawierzchni drogowej itd., Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni o grubosci średnio 7cm o powierzchni około 2000 m2 - wykonanie oczyszczenia i skropienia warstw konstrukcyjnych - ułożenie wyrównania z betonu asfaltowego AC16W grubości średnio 3 cm o powierzchni około 2000 m2 - ułożenie warstwy ścieralnej z SMA grubości średnio 4 cm o powierzchni około 2000m2 - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego przejścia dla pieszych i linii - pozostałe roboty ujęte w SST tj.: obsługa geodezyjna, wykonanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu, wykonanie inspekcji telewizyjnej kanału KD300 itp.
|
||
II.1.5) Okres, w który realizowane będzie zamówienie data rozpoczęcia 16.09.2024 lub zakończenia 31.10.2024 |
III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia |
||
Przetarg/ inne |
Zapytanie ofertowe |
Negocjacje |
IV: KRYTERIA I WYMAGANIA
IV.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia; 3) zdolności technicznej lub zawodowej poprzez wykazanie Zamawiającemu: a) wykonanie co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych o charakterze remontowym o wartości nie niższej niż 300.000 zł wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość według kursu NBP dla zamówień publicznych. b) dysponowanie, co najmniej po jednej osobie uprawnionej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2016 r. poz. 290) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. kierownika: - budowy o specjalności: budowa dróg lub równoważnej, posiadające minimum 5-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub robót dla danej specjalności, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, pod warunkiem przedłożenia oświadczenia o udostępnieniu zasobów przez podmiot trzeci na rzecz Wykonawcy (załącznik nr 5 do siwz). |
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
|
V: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
V.1) ZAMÓWIENIE NIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ |
V.2) MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT (data; godzina) Sekretariat K-SSSE S.A. , 05.09.2024r. do godziny 11.00
|
V.3) INFORMACJE DODATKOWE (dot. przetargów i zapytań ofertowych):
|
V 4) NEGOCJACJE/AUKCJE ELEKTRONICZNE Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji lub aukcji elektronicznej z wybranymi oferentami na zasadach:
|
V.5) DATA ZAMIESZCZENIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 19.08.2024 |