OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Remont wejścia głównego do budynku Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Kostrzynie nad Odrą
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Remont wejścia głównego do budynku Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Kostrzynie nad Odrą
DO ZAMÓWIENIA NIE STOSUJE SIĘ PRZEPISÓW USTAWY Z DNIA 11 WRZEŚNIA 2019 R. – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 9)
I: zamawiający
I.1) NAZWA, ADRES I OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW
Nazwa: KOSTRZYŃSKO-SŁUBICKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA S.A. |
||
Adres pocztowy: UL. ORŁA BIAŁEGO 22 66-470 KOSTRZYN NAD ODRĄ |
||
Miejscowość: KOSTRZYN NAD ODRA |
Kod pocztowy: 66-470 |
Województwo: LUBUSKIE |
Tel.: 95 721 98 34/ 660 527 089 |
Fax: 95 752 41 67 |
|
Osoba upoważniona do kontaktów: Aleksandra Barszczak |
E-mail: barszczak@kssse.pl |
|
Adres internetowy: www.kssse.pl |
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
osoba prawna |
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Remont wejścia głównego do budynku Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Kostrzynie nad Odrą |
||
II.1.2) Rodzaj zamówienia |
||
Roboty budowlane x |
Dostawy |
Usługi |
II.1.3) Ogłoszenie nie dotyczy zamówienia publicznego |
||
II.1.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia Wymiana okładziny wejścia głównego do siedziby K-S SSE S.A., w ramach którego wykonawca zrealizuje następujący zakres czynności:
Materiały budowalne niezbędne do realizacji zadania zakupi zleceniobiorca. Wykonawca przedstawi zamawiającemu katalog materiałów wraz ze specyfikacją w celu wyboru i ich zatwierdzenia przez zamawiającego. Do kalkulacji proszę przyjąć gres mrozoodporny o klasie ścieralności 4. |
||
II.1.5) Okres, w który realizowane będzie zamówienie Okres w miesiącach lipiec-wrzesień |
III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia |
||
Przetarg/ inne |
Zapytanie ofertowe x |
Negocjacje |
IV: KRYTERIA I WYMAGANIA
IV.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Podmiot gospodarczy |
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT Cena – 60%, Doświadczenie – 30%, Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia – 10%
|
V: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
V.1) ZAMÓWIENIE NIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ |
V.2) MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Sekretariat K-S SSE S.A. lub mailowo na adres barszczak@kssse.pl do dnia 14.07.2023 r. do godziny 10:00
|
V.3) INFORMACJE DODATKOWE (dot. przetargów i zapytań ofertowych):
|
V.5) DATA ZAMIESZCZENIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 30.06.2023 r. |